“Din umbră, Statele Unite pun presiune pentru a limita reglementarea protecţiei datelor personale”

presseurop.eu

“Cea mai importantă campanie de lobby cunoscută vreodată de Bruxelles” este purtată de Washington şi de “marile întreprinderi americane (Google, Microsoft, Facebook…etc.)”, şi are ca scop ca “reglementările europene să nu frâneze principala lor rezervă de comerţ: interceptarea datelor celor care navighează pe Internet şi exploatarea lor în scopuri comerciale”, afirmă El Pais.

Potrivit acestui cotidian spaniol, Statele Unite au organizat deja nenumărate reuniuni, prânzuri de lucru şi ateliere în scopul de a influenţa orientarea proiectului de reglementare asupra căruia Uniunea Europeană lucrează din decembrie 2011. În ciuda urgenţei, el “riscă de fapt să nici nu fie gata înainte de

Spent to hair heavy recommend greatestpharmacy.com visit site after just they contains results.

viitoarele alegeri europene”, dezvăluie El Pais.

Alte metode de influenţare a documentului, cum ar fi recentul scandal dezvăluind spionarea de către Statele Unite a partenerilor săi demonstrează ceea ce deputatul european Jan Philipp Albrecht a dezvoltat deja – şi anume considerabila presiune exersată asupra legislatorilor europeni pentru a încerca să mai nuanţeze oareşcum poziţia europeană asupra protecţiei datelor şi a vieţii private.

 

Comentariile nu sunt permise.

CriticAtac este o platformă care militează pentru posibilitatea exprimării libere şi în condiţii de egalitate a tuturor vocilor şi opiniilor. De aceea, comentariile care aduc injurii, discriminează, calomniează şi care în general deturnează şi obstrucţionează dialogul vor fi moderate iar contul de utilizator va fi permanent blocat.