PRO TV-ul şi Romtelecom, o luptă pe bani care ar putea fi deturnată

Costi Rogozanu pe Voxpublica despre războiul dintre canalele de televiziune şi cablişti:

“Un nou război al cabliştilor cu o mare televiziune. După RCS în luptă cu Antenele sau Discovery, a venit rîndul celor de la Romtelecom cu ProTV. Aceeaşi poveste. Pro cerea 12 milioane (de trei ori mai mult decît pînă acum), Romtelecom vroia să dea cel mult 6. Iau declaraţia unui reprezentant al Pro pentru a ajunge totuşi la defecţiuni mai adînci ale industriei:

“Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea PRO TV şi a altor canale româneşti, care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare. PRO TV face în fiecare an investiţii masive în conţinut pentru a satisface aşteptările telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui conţinut, pentru care distribuitori precum ROMTELECOM obţin venituri din abonamente, să se reflecte în preţul pe care furnizorii acestor servicii îl vor plăti de acum înainte PRO TV”, a declarat Anca Budinschi, Director General PRO TV SA. (sursa)

Aşadar, ne abonăm la cablu pentru că vrem ProTV sau alte canale româneşti? Mai corect ar fi spus: vrem pachetul românesc, dar nu plătim pentru posturi TV unul cîte unul. Nimeni n-ar plăti nici măcar pentru ProTV separat, noi cumpărăm pachete. Aşa cum mă abonez la internet nu neapărat pentru un site sau altul (deşi, evident, am favoritele mele). Presa scrisă a murit şi pentru că s-a vîndut la bucată. Şi brandul, şi copia. Cabliştii au fost întotdeauna pavăza televiziunilor în faţa cruzimii pieţei libere.”

 

 

Articolul complet, aici.

 

 

Comentariile sunt închise.

CriticAtac este o platformă care militează pentru posibilitatea exprimării libere şi în condiţii de egalitate a tuturor vocilor şi opiniilor. De aceea, comentariile care aduc injurii, discriminează, calomniează şi care în general deturnează şi obstrucţionează dialogul vor fi moderate iar contul de utilizator va fi permanent blocat.